Біреу үшін мен ерке қызбын, біреу үшін тентекпін, тағы біреу үшін миллионда бір кездесетін бойжеткенмін, тек бір адам үшін мен БАҚЫТПЫН. Шын айтам, тап сол жұрттың бәрі аңсайтын бақытпын. Тек 100 пайыз емес, 25 пайыз ғана. Себебі қалған 75 пайызын басқа “бақыттары” құрайды. Бірақ ол маңызды емес, маңыздысы-бақыт болу. Өзіңді маңызды сезіну, күнде-күнде өзіңді бақыт ретінде сыйлық ету, қуанту.  Мүмкін мен “ақауы бар” бақыт шығармын, өйткені әрдайым шаттық әкеле бермеймін. Кей кездері өкпелетіп алам, кейде мұңайтам, тіпті жылатқан кездерім болғаны рас. Бірақ мені бақыт санайтын адамымның жүрегі тым кең, өте кешірімді, ара-тұра үндемй құшақтап алғанымда мәз болып қалады.  Менің де өмірде бақыт тапқанымды қалайды. Сонда мен де БАҚЫТЫ БАР АНА БОЛАМ. Алла жазса….

love-mother-and-daughter-holding-hands-posters

3 responses »

  1. Фарид says:

    Сен ақаусыз, толық мәнді, жан қуантатын, кәміл бақытсың🙂 Сенбесең мамаңнаң сұрап көр🙂

  2. altygradus says:

    анаң аман жүрсін:)
    Айтпақшы шот гмэйлде көрінбейсің ғой..
    маған арнайы статус қойып қойш ылғи көрінемін деп:))

Пікір қалдыру

